DISEINU ZERBITZUAK
Eraiki dezagun elkarrekin
ikus-nortasun ahaztezin bat.
01 FASEA / Markagintza
Marka bat logo baten itxuratik haratago doa.
Horregatik, nire prozesua zure bidaia entzun eta zure publikoa ulertuz hasten da; ondoren, berezi egiten zaituena modu esanguratsu batean adieraziz, erosle egokiekin bat egingo duen ikus-nortasuna sortzen dut.
Eraiki zure marka oinarri sendoetan eta islatu egiten duzun lanaren kalitatea.
ESKURATUKO DITUZU:
Marka estrategia, irudi mapa, kolore gama, tipografia jokoa, logotipo aldaerak, oinarrizko hiru aplikazio eta markaren gidaliburua.
HAUXE DA BILA NENBILENA02 FASEA / Euskarriak
Kontsumitzaileek puntu fisiko zein digitaletan dute hartu-emana zure proiektuarekin: sare sozialak, katalogoak, bilgarriak…
Komunikazio pieza hauek ezin aproposagoak dira zure balio erantsia azaleratu eta erosleen sentipen eta zentzumenekin konektatzeko.
Indartu zure negozioaren ikuspegia euskarri gogoangarrien bidez, ingurune, gizarte eta ekonomia uztartuz.
EUSKARRIEN AUKERA:
Ontzi eta bilgarriak, menu eta katalogoak, sare sozialetako goiburu eta txantiloiak…
HAUXE DA BILA NENBILENA03 FASEA / Webgunea
Webgunea erakusleiho digitala baino askoz gehiago da. Zure marka-izaera oinarri hartuta, pertsonen alde emozionalarekin konektatuko duen web esperientzia sortuko dugu.
Ezagutarazi zure proiektua modu atsegin, irisgarri eta jasangarrian.
ESKURATUKO DITUZU:
Hosting arduratsua kontratatzeko aholkularitza, web-estrategia, edukien antolaketa, diseinua, garapena WordPress-en, gailu desberdinetarako egokitzapena, funtsezko segurtasun-protokoloa eta erabilerari buruzko oinarrizko prestakuntza.
HAUXE DA BILA NENBILENAEDERRA BAI, ARDURATSUA ERE BAI
Zure negozioa guztion ongizatea hobetzen saiatzen bada, zure komunikazio piezek ere helburu bera bilatu beharko lukete.


Diseinua balio jasangarriekin lerrokatzeko,
hiru dimentsio hartzen ditut kontutan:
01/ Ikuspegi ekologikoa
Euskarri eta produktuek sor ditzaketen ingurumen-inpaktuak identifikatu eta ahalik eta gehien murrizten saiatzea dut helburu, betiere azken kalitatea kaltetu gabe. Horretarako, euskarri bakoitzaren beharrak aztertu eta tamaina, formatua, materialak, tintak… optimizatzea bilatzen dut, kontsumoa, emisioak eta kutsadura gutxituz.
02/ Ikuspegi soziala
Diseinu-proiektu bakoitzaren bidez, gizarteari mezu bat bidaltzen diogu, eta erantzukizunez jokatu behar dugula uste dut. Zentzu horretan, edonolako diskriminazioak gainditu eta aniztasunari arreta eskainiz, eduki inklusiboak sortzea dut helburu. Horretarako, bezeroekin batera lantzen ditut markaren hizkera, irudi eta irisgarritasun irizpideak.
03/ Ikuspegi ekonomikoa
Diseinuak errealitate bilakatzeko gertuko hornitzaile arduratsuekin elkarlana sustatzen dut, inprimategi eta artisauak tarteko, tokiko baliabideak eta ekonomia bultzatuz. Alderdi guztiek irabazi orekatu eta justua eskuratzen badute kalitatezko lan iraunkorrak gauzatzeko gai izango garela sinesten dut. Eta horrela denok irabazten dugu, baita zeuk ere.